Admin Kategorie Články na webu
CZ | EN
 

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vzájemný smluvní vztah mezi Stunex Plus s.r.o., Mariánské nám. 2371, Uherský Brod, IČO 26258935, DIČ: CZ26258935 (dále jen poskytovatel, společnost nebo penzion) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování či jinou službu, kterou společnost poskytuje, v penzionu jako objednatel objednává (dále jen objednatel).

VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.

 

Článek I.

Předsmluvní ujednání

  1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek a potvrzení konečné objednávky ze strany poskytovatele.
  2. Objednávky, příp. zrušení  služeb musejí být činěny v písemné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činí a co je jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.). Objednávky musejí být zaslány příslušnému oddělení společnosti, tj. recepce@wellnesspanorama.cz nebo pomocí rezervačního formuláře na internetových stránkách, který musí být ze strany penzionu potvrzen.
  3. Potvrzením emailu, vyjadřuje poskytovatel souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena.
  4. Budou-li objednatelem, příp. jím určenou osobou/ zastupující osobou, objednány dodatečně další služby, jsou poskytovatel i objednatel povinni postupovat v souladu s tímto článkem. Poskytovatel se zavazuje učinit maximální úsilí pro poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.
  5. Hotel si vyhrazuje právo na určení délky pobytu či typu balíčku v sezónních případech (st. svátky, Velikonoce, Vánoce, víkendy).

 

Článek II.

Povinnosti smluvních stran

1.    Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti za jejich poskytnutí sjednanou cenu.

 

Článek III

Nástup ubytování

1.    Při nástupu ubytování se každý host na recepci apartmánového domu  prokáže občanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) recepce hosta ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.

2.   Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek je Domovní a ubytovací řád. Host je povinen tento řád dodržovat a řídit se jím.

 

Článek IV

Platební podmínky

1.    Požaduje-li poskytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti v ubytovacím poukazu uvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci a požadovat po objednateli odpovídající storno poplatky

2.    Objednatel je povinen za ubytování či jinou službu uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhradit daňový doklad (fakturu) v hotovosti/platební kartou při ukončení ubytování nebo  ve lhůtě splatnosti v něm uvedeném (v případě fakturace). Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být objednatelem reklamovány na místě při platbě/převzetí faktury na recepci hotelu.

3.    Platba je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.

4.    V případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má poskytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.

5.    Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které má vůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta

 

Článek V.

Storno podmínky

1.    Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad, přesun nebo úpravy potvrzené objednávky.

2.    Storno je objednatel povinen uskutečnit pouze v písemné formě (emailem) u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy tj. recepce hotelu -  recepce@wellnesspanorama.cz

3.    Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:

• rezervaci lze bezplatně zrušit do 7 dnů před příjezdem

• při zrušení méně než 6 dnů před začátkem pobytu storno ve výši 100 % ceny

4.    Cenou pokoje se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování, stravování, poplatku z pobytu na základě vyhlášky městyse Pozlovice a DPH v zákonné výši.

5.    Storno poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou), který je objednatel povinen poskytovateli zaplatit.

6.     Storno poplatek se neúčtuje pouze v případě úmrtí člena rodiny či v případech nařízených zákonem či vyhláškou. Veškeré tyto výjimky musí být ze strany objednatele písemně doloženy.

 

Článek VI.

Reklamace služeb

1.    Reklamaci služeb poskytnutých poskytovatelem je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u vedoucího provozovny. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

Článek VII.

Odstoupení od smlouvy

1.    Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.

2.    Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo opakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 3 dny po termínu splatnosti. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy i v případě porušení domovního a ubytovacího řádu. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy i v případě porušení pravidel pro uvytování se zvířaty.

 

Článek VIII.

Vyšší moc

1.    Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.

 

Článek IX.

Další ujednání

1.    Smluvní strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele
i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatele a klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhradit stejně, jako by ji způsobil sám.

2.    Poskytovatel je oprávněn při příjezdu klientů vyžadovat garanci ve formě zálohy. Společnost se zavazuje při odjezdu klientů a po vypořádání případných pohledávek dle tohoto odstavce tuto kauci, případně její část, klientům vrátit.

3.    Shledá-li společnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacího řádu penzionu, má společnost právo, po projednání celé věci s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady, popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat.

4.    Objednatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Poskytovatel zpravovává osobní údaje v souladu s vyhláškou Městyse Pozlovice

5.     Ve všech hotelových prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, je zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo účtovat hostům částku ve výši 3000,-Kč za ohrožení požární bezpečnosti.

6. O osobní věci, které si host zapomene v hotelu, se může přihlásit do 14 dnů od ukončení pobytu. Tyto věci mu budou zaslány na dobírku pokud nebude dohodnuto jinak.

7. Všechny částky budou účtovány v CZK.

8. Pobyt se psy a jinými zvířaty není dovolen, při porušení je postkytovatel oprávněn ukončit pobyt objednavatele bez náhrady.

 

Článek X.

Závěrečné ustanovení

VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.8.2021

 

 

 

Ubytovací řád

  • Obsazení apartmánu je možné v den nástupu po 14.00 hod, uvolnění apartmánu je v den odchodu do 10.00 hod. V případě, že host neuvolní apartmán ve stanoveném čase, je ubytovací zařízení je oprávněno účtovat ubytování za následující den.
  • Při nástupu na pobyt je host povinný prokázat se platným identifikačním dokladem – občanským průkazem či cestovním pasem.
  • V celém prostoru apartmánového domu je zákaz kouření, včetně teras. Ke kouření je určen prostor před hlavním vchodem
  • Úklid je prováděn na konci pobytu, příp. úklid během pobytu a výměna ručníků je možná na požádání
  • V čase od 22.00 do 6.00 hodin je v ubytovacím zařízení noční klid
  • O případných návštěvách na apartmánech je ubytovaný povinný předem informovat ubytovatele. Návštěva je možná do 22.00 hod.
  • V pokojích i jiných prostorách objektu není dovoleno přemísťovat zařízení, vykonávat opravy nebo jakékoliv zásahy do elektrické instalace
  • Zvířata nejsou povolena.
  • V prostorách celého apartmánového domu – apartmány, herna, wellness, dětské venkovní hřiště odpovídá za děti dospělá osoba, se kterou jsou děti přihlášené na pobyt
  • Ubytovatel nezodpovídá za ztrátu a poškození věci uložených v apartmánech ani celém objektu apartmánového domu.
  • V případě poničení vybavení apartmánu bude ubytovanému zaúčtována částka odpovídající nákladům na opravu, příp. náhradě

 

07.02.2022

Apartmány

Bezbariérový pokoj

s manželskou postelí,
patrovou postelí a přistýlkou
(pro 4 dospělé a 2 děti)

Podrobnější info

Novinky & akce

Kontakt

Antonína Vaclavíka 420

763 26,
Pozlovice

*
*
*
Captcha