VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vzájemný smluvní vztah mezi Stunex Plus s.r.o., Mariánské nám. 2371, Uherský Brod, IČO 26258935, DIČ: CZ26258935 (dále jen poskytovatel, společnost nebo penzion) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování či jinou službu, kterou společnost poskytuje, v penzionu jako objednatel objednává (dále jen objednatel).
VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.
Článek I.
Předsmluvní ujednání
Článek II.
Povinnosti smluvních stran
1. Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti za jejich poskytnutí sjednanou cenu.
Článek III
Nástup ubytování
1. Při nástupu ubytování se každý host na recepci apartmánového domu prokáže občanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) recepce hosta ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.
2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek je Domovní a ubytovací řád. Host je povinen tento řád dodržovat a řídit se jím.
Článek IV
Platební podmínky
1. Požaduje-li poskytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti v ubytovacím poukazu uvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci a požadovat po objednateli odpovídající storno poplatky
2. Objednatel je povinen za ubytování či jinou službu uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhradit daňový doklad (fakturu) v hotovosti/platební kartou při ukončení ubytování nebo ve lhůtě splatnosti v něm uvedeném (v případě fakturace). Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být objednatelem reklamovány na místě při platbě/převzetí faktury na recepci hotelu.
3. Platba je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.
4. V případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má poskytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.
5. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které má vůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta
Článek V.
Storno podmínky
1. Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad, přesun nebo úpravy potvrzené objednávky.
2. Storno je objednatel povinen uskutečnit pouze v písemné formě (emailem) u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy tj. recepce hotelu - recepce@wellnesspanorama.cz
3. Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:
• rezervaci lze bezplatně zrušit do 7 dnů před příjezdem
• při zrušení méně než 6 dnů před začátkem pobytu storno ve výši 100 % ceny
4. Cenou pokoje se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování, stravování, poplatku z pobytu na základě vyhlášky městyse Pozlovice a DPH v zákonné výši.
5. Storno poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou), který je objednatel povinen poskytovateli zaplatit.
6. Storno poplatek se neúčtuje pouze v případě úmrtí člena rodiny či v případech nařízených zákonem či vyhláškou. Veškeré tyto výjimky musí být ze strany objednatele písemně doloženy.
Článek VI.
Reklamace služeb
1. Reklamaci služeb poskytnutých poskytovatelem je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u vedoucího provozovny. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Článek VII.
Odstoupení od smlouvy
1. Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.
2. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo opakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 3 dny po termínu splatnosti. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy i v případě porušení domovního a ubytovacího řádu. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy i v případě porušení pravidel pro uvytování se zvířaty.
Článek VIII.
Vyšší moc
1. Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.
Článek IX.
Další ujednání
1. Smluvní strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele
i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatele a klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhradit stejně, jako by ji způsobil sám.
2. Poskytovatel je oprávněn při příjezdu klientů vyžadovat garanci ve formě zálohy. Společnost se zavazuje při odjezdu klientů a po vypořádání případných pohledávek dle tohoto odstavce tuto kauci, případně její část, klientům vrátit.
3. Shledá-li společnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacího řádu penzionu, má společnost právo, po projednání celé věci s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady, popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat.
4. Objednatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Poskytovatel zpravovává osobní údaje v souladu s vyhláškou Městyse Pozlovice
5. Ve všech hotelových prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, je zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo účtovat hostům částku ve výši 3000,-Kč za ohrožení požární bezpečnosti.
6. O osobní věci, které si host zapomene v hotelu, se může přihlásit do 14 dnů od ukončení pobytu. Tyto věci mu budou zaslány na dobírku pokud nebude dohodnuto jinak.
7. Všechny částky budou účtovány v CZK.
8. Pobyt se psy a jinými zvířaty není dovolen, při porušení je postkytovatel oprávněn ukončit pobyt objednavatele bez náhrady.
Článek X.
Závěrečné ustanovení
VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.8.2021
Ubytovací řád
s manželskou postelí,
patrovou postelí a přistýlkou
(pro 4 dospělé a 2 děti)
Antonína Vaclavíka 420
763 26,
Pozlovice